مرجع سخت افزار

مرجع سخت افزار

دانشجویان مهندس الیاس محمدی
مرجع سخت افزار

مرجع سخت افزار

دانشجویان مهندس الیاس محمدی

تبلیغات لینکی رایگان عصر ایست فرصتی ناب برای تبلیغات گسترده

تبلیغات لینکی رایگان عصر ایست

به منظور افزایش بازدید سایت عصر ایست تصمیم گرفته است تا تبادل لینک در داخل سایت انجام دهد.

صاحبان وب سایت و وبلاگ ها با موضوع کامپیوتر میتوانند سایت عصر ایست را لینک کرده و آن را به مدیریت سایت عصر ایست اطلاع دهند.

سپس به پیوند های عصر ایست اضافه شوند.

این لینک ها به مدت 3 ماه بر روی سایت عصر ایست قرار خواهد داشت.

مخاطبان این وبلاگ میتوانند داخل همین وبلاگ اسم وبلاگ و یا سایت خود را وارد و پس از تایید لینک سایت و وبلاگشان داخل سایت عصر ایست قرار خواهد گرفت.

رتبه سایت عصر ایست را میتوانید به صورت آنلاین در سایت الکسا مشاهده کنید.

مرجع آشنایی با سخت افزار عصر اطلاعات

این وبلاگ در تاریخ

با حمایت جناب مهندس الیاس محمدی با تلاش جمع کثیری از دانشجویان برای جمع آوری مطالب و توسط خدمات نرم افزاری عصر اطلاعات ایجاد و کامل شد.

ساخت این وبلاگ مدت 45 روز تقریبا به طول انجامید و سعی شد تا کامل ترین مرجع برای آشنایی با سخت افزار باشد و مطالب به گونه ای جمع آوری شده که نهایت درستی در اعتبار مطالب رعایت شود.

بنده لازم دانستم جهت قدر دانی از جمع کثیر دانشجویانی که مطالب خود را در اختیار بنده قرار دادند فایل پاورپوینتی را قرار دهم تا هم بازدید کنندگان شاهد تلاش گروهی دانشجویان باشند و هم اینکه سایرین نیز همت کرده و از این وبگاهها  بیشتر در فضای مجازی داشته باشیم.

دانلود پاورپوینت مرجع آشنایی با سخت افزار عصر اطلاعات

همچنین خدمات نرم افزاری عصر اطلاعات فعال در زمینه فناوری  اطلاعات و ارتباطات در طی 3 سال و 3 ماه فعالیت خود از تاریخ -1389/9/6- تا به امروز در فضای مجازی فعالیت های زیادی داشته است که نمونه وبلاگ های این مرکز "خدمات نرم افزاری عصر اطلاعات(فعال در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات)" عبارتند از:

http://e-saeed.blogsky.com/

http://asreetelaat.blogsky.com/

http://newwork.blogsky.com/